Tunisien

Förra sommaren så var jag och barnen i Tunisien. Vi hade halvpension så vi åt på hotellet varje kväll. Jag verkligen älskar den här typen av mat. Varje kväll serverades det mängder av rätter, frukt och efterrätter.Jag hade kunnat sitta och äta i flera timmar för jag ville prova på allt. Det fanns även en jättebra barnvänlig mathörna där kockar stod och lagade pasta, pommes frites, pizza, lasagne m.m. Allt var nylagat och fräscht. Man kände dofterna från köket under dagen när man låg vid poolen. Vill ni resa billigt och äta gott så kan jag varmt rekommendera den här resan med Ving till Hammamet hotell Meditèrranée. Priset för den här resan med halvpension var billigare än andra resor med endast frukost.  

     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback