Tacopaj





När jag frågar barnen om de har något förslag på vad vi ska äta så vet jag redan svaret...TACOS!!
Nu är det så att barnen har en mamma som är väldigt trött på tacos. Har försökt att variera det på alla de sätt.
För en tid sen provade vi i alla fall att göra en tacopaj och det har snabbt blivit familjens favoriträtt. Receptet är mycket enkelt. Pajskalet är kanske lite tunt så om man vill kan man använda sig av ett annat pajskal.
Jag har tidigare gjort ett inlägg om tacopaj så jag lägger inte ut receptet igen men kompletterar det med en bild och receptet hittar ni under matpajer.

Kommentarer
Postat av: Carro

Min morbror och hans familj har alltid Tacos på fredag .. och blir det inte då så blir det någon annan dag under helgen =P Barnen kräver det ! haha .. Själv skulle jag lessna .. Men vad gör de inte för sina småttingar? Tacopaj är ju verkligen jättegott :)

2009-07-13 @ 23:25:11
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback