Grön Deli

Potatis, Blomkål & Kikärter 500gBladspenat, Paprika & Sockerärter 750gBroccoli, hela tomater & mozzarella 400g

Nej, jag får inte betalt av Findus för att skriva det här inlägget.
Men jag tycker att de här grönsaksblandningarna är så goda och jag använder dem ofta.Om ni inte har provat de här grönsaksblandningarna så tycker jag ni ska göra det.
Man kan ha dem till det mesta kött, kyckling och även lax. Ibland så kan jag till lunch steka upp grönsakerna och äta enbart grönsakerna .
Man kan blanda ihop en äggstanning och hälla över Bladspenat, paprika och sockerärter direkt i stekpannan och genast så har man en jättegod omelette.

Kommentarer
Postat av: annette

hejsan...klart att du får lägga ut det..inga som helst problem! :)

2009-07-14 @ 19:15:24
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback